Via Cliëntportaal kunnen cliënten of wettelijk vertegenwoordigers het dossier en de agenda inzien. Het cliëntportaal is nu beschikbaar voor alle cliënten/bewoners van De Wever.
In het elektronisch zorgdossier (EZD) rapporteren we over de zorg, behandeling en ondersteuning die u van ons ontvangt. Daarnaast bevat het dossier uw persoonlijke gegevens.
Via Cliëntportaal kunt u zelf, online, in uw dossier kijken. Dat betekent niet dat uw dossier op internet staat, maar we gebruiken internet als toegang tot de dossiers die we uiteraard in een veilige omgeving bewaren.
U bepaalt zelf of u gebruik wilt maken van de mogelijkheid uw dossier in te zien. U kunt ook iemand anders machtigen uw dossier in te zien.
Aanmelden
Als u cliënt (of wettelijk vertegenwoordiger) bent van De Wever en u wilt gebruikmaken van Cliëntportaal dan kunt u zich aanmelden door middel van het digitale aanmeldformulier. U kunt het digitaal invullen en verzenden naar Bureau Zorgadvies. U krijgt vervolgens een gebruikersnaam en wachtwoord per post toegestuurd. De gebruikersnaam staat vast, het wachtwoord kunt u wijzigen.
Instructievideo Cliëntportaal