Cliëntportaal

Cliëntportaal Cliëntportaal

Via Cliëntportaal kunnen cliënten of wettelijk vertegenwoordigers het dossier en de agenda inzien. Het cliëntportaal is nu beschikbaar voor alle cliënten/bewoners van De Wever.
In het elektronisch zorgdossier (EZD) rapporteren we over de zorg, behandeling en ondersteuning die u van ons ontvangt. Daarnaast bevat het dossier uw persoonlijke gegevens. 

Via Cliëntportaal kunt u zelf, online, in uw dossier kijken. Dat betekent niet dat uw dossier op internet staat, maar we gebruiken internet als toegang tot de dossiers die we uiteraard in een veilige omgeving bewaren. 

U bepaalt zelf of u gebruik wilt maken van de mogelijkheid uw dossier in te zien. U kunt ook iemand anders machtigen uw dossier in te zien. 

Aanmelden 

Als u cliënt (of wettelijk vertegenwoordiger) bent van De Wever en u wilt gebruikmaken van Cliëntportaal dan kunt u zich aanmelden door middel van het digitale aanmeldformulier. U kunt het digitaal invullen en verzenden naar Bureau Zorgadvies. U krijgt vervolgens een gebruikersnaam en wachtwoord per post toegestuurd. De gebruikersnaam staat vast, het wachtwoord kunt u wijzigen. 
Instructievideo Cliëntportaal

Gebruiksvoorwaarden

Uitgebreide handleiding

Beknopte handleiding

Folder

Aanmeldformulier cliënt Aanmeldformulier cliënt

Aanmeldformulier gemachtigde contactpersoon Aanmeldformulier gemachtigde contactpersoon

Aanmeldformulier (wettelijk) vertegenwoordiger Aanmeldformulier (wettelijk) vertegenwoordiger