Cookies op De Wever

dewever.nl gebruikt cookies om de site soepel te laten werken.

Ja, ik stem hiermee in.Ja, ik stem hiermee in.

De Wever wil ervoor zorgen dat u eenvoudig de juiste informatie krijgt op haar website en verzamelt geanonimiseerd gegevens over het surfgedrag. De Wever verbetert op basis daarvan de website. Voor meer info over de cookies kun je hier terecht. Ik ga niet akkoord

Lees voor
Klachten

Iedere uiting van onvrede die samenhangt met onze zorg, behandeling of ondersteuning beschouwen we als een klacht. Zeg het ons dus, als u iets dwarszit. Het beste is dat u zelf of uw contactpersoon contact opneemt met de directbetrokkene. Bespreek wat er is misgegaan en wat uw verwachtingen zijn. U kunt dan samen overleggen hoe het beter kan. Vaak voorkomt zo’n gesprek verdere onduidelijkheden en klachten.

 

Het kan zijn dat u er in het directe contact niet samen uitkomt. Of dat u niet rechtstreeks kunt, durft of wilt zeggen wat u van de situatie vindt. U, of iemand anders namens u, kan dan de hulp inschakelen van de klachtenfunctionaris. Die buigt zich, als onafhankelijk persoon, over uw klacht. Hij of zij zal naar u luisteren en proberen u verder te helpen. Desgewenst kan de klachtenfunctionaris ook bemiddelen. In overleg met u spreekt zij af wat er gaat gebeuren. In de folder 'Zeg het ons gerust, uw klacht is onze kans' leest u meer over de klachtenregeling van De Wever. 

 

U kunt in contact komen met de klachtenfunctionaris door het invullen van een klachtenkaart. Die kunt u, samen met een antwoordenvelop, vinden bij de receptie van elke locatie of in de thuiszorgmap. Ook kunt u het contactformulier op onze website invullen. De klachtenfunctionaris neemt dan binnen een week zelf contact met u op.